گهر دورود قرباني دعواي نيكوخصال و جناب شهردار!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 2313
بازدید کل : 60174
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

رای مردم دورود و استان لرستان و همچنین رسانه های سراسری محرز شد که مشکلات تیم گهر به خاطر همین اختلاف نظرها و بی تدبیری ها و جنگ های سیاسی مقامات سیاسی دورود و لرستان است که این تیم را آواره کرج کرده نه مشکلات و سوتفاهمات پیش آمده نزد مردم دورود و لرستان.
درابتدای فصل قرار بر این بود که هم ورزشگاه تختی دورود برای برگزاری بازیهای گهر دورود لرستان مورد بازسازی قرار گیرد ولی پس از بازدید مسئولین فدراسیون فوتبال از این ورزشگاه مشخص شد که بازسازی این ورزش باید بسیار بنیادی انجام شود به طوری که شاید بیش از 3 ماه وقت ببرد.در این بین استاندار لرستان پیشنهاد کرد که هر کدام از ورزشگاه های استان که آماده کردن آن آسان تر و کم هزینه تر است را انتخاب کرده تا این ورشگاه به طور موقت در اختیار تیم گهر دورود لرستان برای برگزاری بازیهای خانگی قرار گیرد تا ورزشگاه تختی دورود شرایط برگزاری مسابقات را پیدا کند.
در این بین ورزشگاه تختی خرم آباد که به نظر آماده کردن آن به نظر زیاد زمان و هزینه بر نبود پیشنهاد شد و قرار بر این شد که این ورزشگاه برای برگزاری موقت بازی های گهر تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود آماده شود. بعد از مدتی صحبت هایی به گوش رسید مبنی بر اینکه مردم دورود راضی نیستند تیم گهر به خرم آباد برود! این اظهارنظر کمی تعجب برانگیز بود و به سبب آن استانداری اعلام کرد که آماده سازی ورزشگاه خرم آباد دست کشیده اند و منتظر آماده سازی ورزشگاه تختی دورود می مانند.

روزها گذشت و ولی روند تکمیل ورزشگاه تختی دورود با کندی پیش می رفت تا جایی که شهردار دورود رسماً اعلام کرد که مشکلات مالی باعث دیر حاضر شدن ورزشگاه شده است و درخواست کمک از استانداری نمود، استانداری هم قول های مساعدی برای برخی قسمت های استادیوم از قبیل نصب اسکوربرد، فنس ها، دوربین های مداربسته، نورافکن ها و برخی دیگر از قسمت های ورزشگاه را به شهرداری دورود داد ولی متاسفانه باز شهرداری توان مالی ادامه کار را نداشت و از طرفی بازیکنان و مربیان تیم گهر هم چک هایشان برگشت خورد.

پس از این مشکلات دوباره زمزمه تکمیل ورزشگاه خرم آباد برای برگزاری موقت بازی ها گهر دورود لرستان به روی زبان افتاد، همچنین آقای نیکوخصال اعلام کرد که علیرغم موافقت بسیاری از مسئولین شهر و شهرستان دورود برای برگزاری موقت بازی های گهر در خرم آباد، عده ای از مقامات سیاسی شهرستان اجازه این کار را نمی دهند! دراین بین آقای دالوند شهرداردورود اعلام کرد که مردم مخالف برگزاری بازی های گهر در خرم آباد هستند! حالا آقای دالوند به چه طریقی این نظرسنجی را انجام دادند خدا می داند!

بعد از این اظهار نظر بود که بیشتر برای مردم دورود و استان لرستان و همچنین رسانه های سراسری محرز شد که مشکلات تیم گهر به خاطر همین اختلاف نظرها و بی تدبیری ها و جنگ های سیاسی مقامات سیاسی دورود و لرستان است که این تیم را آواره کرج کرده نه مشکلات و سوتفاهمات پیش آمده نزد مردم دورود و لرستان. 




:: بازدید از این مطلب : 2453
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com